Сьогодні,
все частіше можна почути про те, що всесвітня павутина викликає
звикання у людей, приводячи до згубних наслідків, і особливо це
відноситься до підлітків та молоді. Фахівці
вважають, що основним віртуальним «наркотиком» є саме комп\’ютерні ігри,
тому як вони повністю відривають людину від реальності, відправляючи
його в надуманий світ. Втім, кібер-розваги також мають і прихильників.
На думку ряду вчених, віртуальні ігри — це етап дорослішання особистості. При
цьому дана спрямованість є кращою, ніж чим наркотики чи алкоголь, якими
також «грішать» молоді люди на певному етапі свого життя. Зріле
покоління, досить часто не маючи уявлення про істинність і суті
комп\’ютерних ігор, і як правило, всі їх ставлячи на один щабель, називає
шкідливими і непотрібними. Тоді як ряд категорій таких розваг несуть в собі значну користь.
· Екшен. Тут потрібно приймати рішення миттєво. Ігри розвивають реакцію, увагу, швидкість мислення.
· Квести. Розвивають скрупульозність, педантичність і дотошність. Без вдумливості і логіки, пам\’яті, терпіння і уваги, а також посидючості, грати в таку гру не вийде.
· Рольові ігри. Тут навчають приймати рішення, і нести за них відповідальність. Ігрові сюжети допомагають зрозуміти, ким краще бути — відступником
(шкідником і зрадником) або героєм (хорошою і надійною людиною).
· Симулятор. Це навчальні тренажери. Вчать стратегічного мислення, мовам і т.п.